Wednesday, June 15, 2011

update

14.6.2011 birthday best frenz sendiri tapi aku tak wish un kn , sori wehh aku tau hari ni birthday ko , tapi ko sendiri un tau sebab apa aku tak wish kn :) oke tak payah nak stowi pasal ko kat blog aku lah kn , cuz kat sekolah cakap pasal ko , kat fb un pasal ko , hhohohoho so dekat sini tak perlu lah ;)

Semalam budak dalam bas sumpa gatai >< dah la hannis tak naik bus , muka aku asyik mengadap tingkap jew . Hari ni kena tinggal bus lagi , haishh , dah lebih sepuluh kali kena tinggal dgn bus cik kiah . Mood :T___T . Time dekat kelas , bergosip dengan eleena gan syikin , bla ,bla bagai . hahaha . Time maths teacher says' saya nak tukar tempat anda semua' , aku: ape nih teacher tp dalam hati jela . Fine eleena tak duduk sebelah aku , zzzzzzzzzzz , kebosanan tahap gaban . Time bahasa melayu aku pegi duduk sebelah eleena ,hahaha , sambung gosip sampai balik .Time agama gan sains , mata aku dah pejam celik , gantuk kot , padahal pukul 12 aku dah tido siap mimpi bagai lagi == . Semakin lama semakin sakit mata bila aku mengadap lappy nih , hahaha , skunk nih tak boleh onlinee sgt , update blog sgt , teman busy dengan hw lea :) phone aku un dah terabai  , kedit satu sen un xde , bila org bagi text mmg aku tak reply lah , tunggu depa call baru aku angkat .