Wednesday, June 29, 2011

update

Eleena Rozaini kenapa tak datang sekolah hari ni -,- bila hang tak de sunyi weh , aku rasa terseksa duduk kelas tu dengar depa menjerit . Ain ,Syikin , Izzati semua nya menjerit suruh depa diam , padahal kome un sama buat bising kan macam haram jew -,- hihihi sorry kalau kome terasa but betul kan kome buat bising cite pasal kawin . Tadi ada latihan kebakaran , yeahh aku suka .Time nak keluar kelas uh Tharani boleh pulak buat lawak , dea pegi tutup tingkap ,haishh time kebakaran un nak tutup tingkap ke Tharani nty u jadi retung woohh ;) aku gan fatin gelak macam orang gila kat astaka kesian tharani kan jadi bahan gelakan kan . Buku Perfect Image aku selalu hilang kan -,- redha jela , budak india pinjam tak tahu bagi balik , selamat aku nih sayang kome sikit hihihi . Time rehat aku gan Iman gosip . Time balik Hannis tanya aku somtink tapi aku tak nak cite ,Eleena , Iman kome cite lah kat Hannis ea ;)