Wednesday, November 9, 2011

Supers

The moment bestfriends kita tikam kita dari belakang ouchh !! Now I know kau lagi kejam daripada strangers :') Just bayangkan bestfriends korang buat cmuh , first words I gonna to say " Jauhkan diri kau daripada aku " . Nvm aku dah maafkan hang lama dah . Actually aku malas dah nak ingat pasal benda uh . It was settle rite tak payah nak ungkit dah :'D Aku rindu the moment kita tawaf satu sekolah , but bila hang dah buat cmuh , aku rasa " kalau hang tak ada pun tape " Aku takan benci orang yang pernah jadi bestfriends aku and aku takan menyampah dengan orang uh but I need  time to forget all your mistakes to me :') Mulut memang senang cakap perkataan "MAAF" but benda yang kau buat kat aku memang susah aku nak lupakan. The one thing kau kena ingat if kau terus perangai like unmatured person , kau yang rugi . Trust me aku cakap macam ni sebab kau pernah jadi kawan aku and kau pernah tolong aku . Yup I love my SUPER BESTIES :)